SHADOWS TORRENTS - DARMOWE TORRENTY - FILMY GRY PROGRAMY

Seed:10
Leech:0


Seed:3tyś
Leech:1tyś


Seed:56
Leech:94


Seed:376
Leech:550


Seed:114
Leech:322


Seed:235
Leech:744


Seed:271
Leech:152


Seed:72
Leech:66


Seed:480
Leech:379


Seed:352
Leech:336


Seed:930
Leech:1tyś


Seed:2tyś
Leech:557


Seed:979
Leech:208


Seed:1tyś
Leech:1tyś


Seed:743
Leech:304


Seed:1tyś
Leech:1tyś


Seed:1tyś
Leech:365


Seed:1tyś
Leech:993


Seed:98
Leech:109


Seed:1tyś
Leech:555


Seed:5tyś
Leech:3tyś


Seed:185
Leech:493


Seed:145
Leech:164


Seed:177
Leech:112


Seed:473
Leech:259


Seed:933
Leech:276


Seed:3tyś
Leech:903


Seed:1tyś
Leech:1tyś


Seed:758
Leech:451


Seed:1tyś
Leech:836

Kategorie
Polecane Przeglądarki

mozilla chrome chrome explorer
Adobe Flash Player

Adobe Flash Player
Hosting zapewnia

HostMark.pl
Dołącz i zarabiaj

opinie.pl
Dołącz i zarabiaj

swpanel.pl
Dołącz i zarabiaj

greenpanthera.com
Dołącz i zarabiaj

cashbackrabat.pl
Statystyki

website counter
                          Kategoria: Gry PC » Akcja

Dodał:
delphin14
Data dodania:
2017-07-20 17:20:56
Rozmiar: 10.87 GB
Seedów: 4
Peerów: 8
Pobrano: 73 razy

Aktualizuj trackery







Brothers In Arms: Trilogy - Complete Collection *2005-2008* [MULTi2-PL] [ISO-MDF] [SYMETRYCZNY]



Wydanie: 20 Lipca 2017 (Correction Torrent) (Uplouad By Symetryczny)
Premiery Gier: 17 Marca 2005 - 4 Października 2005 - 7 Października 2008
Gatunek: Akcji, FPP, II Wojna Światowa, Strzelanki
Producent: Gearbox Software
Wydawca: Ubisoft

Dostępne Języki: Angielski, Polski (+Dubbing Dla Hell's Highway)


Wydanie Zawiera:

- Brothers In Arms: Hell's Highway
- Brothers In Arms: Road To Hill 30
- Brothers In Arms: Earned In Blood



Brothers In Arms: Road To Hill 30:

Brothers in Arms jest taktyczną grą akcji, stanowiącą debiutancką część specjalnej serii o tematyce militarnej. Produkt opracowali developerzy, odpowiedzialni wcześniej m.in. za Tony Hawk’s Pro Skater 3, James Bond 007: NightFire i PeCetową wersję Halo: Combat Evolved. Natomiast rolę głównego bohatera pełni dzielny sierżant Matt Baker, który rzeczywiście uczestniczył w II Wojnie Światowej. Rzeczony heros otrzymał dowództwo nad kilkuosobowym oddziałem żołnierzy w ramach słynnej amerykańskiej 101. Dywizji Powietrzno-Desantowej, utworzonej 15 sierpnia 1942.

Zabawa obejmuje sporo ekscytujących misji, powiązanych z historycznymi wydarzeniami po lądowaniu sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych we francuskiej Normandii (koniec pierwszej połowy lat czterdziestych XX wieku). Trzeba skutecznie operować wraz z zespołem żołdaków przeciwko nieprzyjaciołom z III Rzeszy Niemieckiej, wykorzystując bogaty arsenał rozmaitych narzędzi walki (broń ręczna i szereg bojowych wehikułów). Wirtualne środowisko zawiera mnóstwo statycznych i dynamicznych elementów, dzięki czemu użytkownik doświadcza niezwykle sugestywnej atmosfery bitewnej o dość brutalnym charakterze.

Trójwymiarową oprawę wizualną generuje bardzo wydajny autorski „silnik”, pozwalający na przedstawianie ogromnych obszarów w oparciu o prawdziwe fotografie lotnicze. Autentyzm podkreśla zmienność pór doby i warunków pogodowych, więc można ujrzeć przepiękne zachody słoneczne i parującą wodę po obfitym opadzie deszczu. Całość wieńczy bezproblemowy interfejs, będący przystępnym dla każdego.


Brothers In Arms: Earned In Blood:

Brothers in Arms: Earned in Blood to kolejna odsłona cyklu taktycznych strzelanin, rozgrywających się w czasie II wojny światowej. Po dużym sukcesie pierwszej gry, zatytułowanej Road to Hill 30, autorzy z Gearbox Software zdecydowali się kontynuować temat. Nowy program ukazał się na rynku zaledwie w kilka miesięcy po pierwowzorze.

Fabuła Brothers in Arms: Earned in Blood znów opiera się na przeżyciach amerykańskiego żołnierza, który w 1944 roku brał udział w operacji sił alianckich w Normandii. Tym razem to jednak nie Matt Baker, ale Joe „Red” Hartsock jest głównym bohaterem opowieści. Świeżo upieczony sierżant obejmie dowództwo nad niewielkim oddziałem, który wykona szereg zadań bojowych w okolicy francuskiego miasteczka Carentan.

Scenariusze zawarte w Brothers in Arms: Road to Hill 30, w ogromnej większości rozgrywały się na wsi. W nowej grze odstąpiono od tego pomysłu i skierowano dzielną drużynę do terenów zurbanizowanych. Kolejne misje pozwolą nam więc eksplorować zniszczone w ogniu wojennej pożogi domostwa, a także prowadzić potyczki z hitlerowcami w ciasnych uliczkach. Z racji specyficznego terenu, gracz może lepiej zaplanować atak, np. posyłając żołnierzy na piętro zrujnowanego budynku i każąc z bezpiecznej pozycji ostrzeliwać pozycje wroga. Zgodnie z zapowiedziami, autorzy dokonali poprawek w części taktycznej, ale nie są to rewolucyjne zmiany. Większość graczy przyzwyczajona do specyficznej metody działania w pierwszym Brothers in Arms (polegającej na zasypaniu stanowisk nieprzyjaciela gradem pocisków i szukaniu alternatywnej drogi w celu ich okrążenia) poczuje się jak w domu.

Wrogowie aktywnie uczestniczą w walce, próbując uciekać z zagrożonych pozycji, lub zmieniając taktykę w zależności od posunięć gracza. Programiści Gearbox Software wyraźnie zwiększyli sztuczną inteligencję przeciwnika, unikają tym samym zarzutów pod adresem pierwowzoru, któremu wytykano bierność hitlerowców na poczynania aliantów. W grze zaimplementowano mnóstwo nowych broni, a także czołg (M10 „Wolverine”), który będzie nam towarzyszył w niektórych misjach.

Brothers in Arms: Earned in Blood, zawiera również zupełnie nowy tryb multiplayer, który umożliwia rozgrywanie batalii w kooperacji przez Internet, kilku graczom jednocześnie. Autorzy postarali się o odpowiednio duże mapy z ogromną liczbą zadań (w trakcie jednej misji, drużyna może wykonać ich nawet osiemdziesiąt). W trybie multiplayer można dowodzić nie tylko jednostkami alianckimi, ale również niemieckimi.


Brothers In Arms: Hell's Highway:

Brothers in Arms: Hell's Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell's Highway cofa graczy do 1944 roku, rzucając ich w wir najznamienitszych bitew II wojny światowej. W tym przypadku mamy okazję samodzielnie przekonać się o skali tragizmu jednej z najsłynniejszych operacji przeprowadzonych przez Aliantów – Market Garden. Głównymi postaciami najnowszej odsłony Brothers in Arms są znani z poprzednich części żołnierze, czyli Joe Hartsock oraz Matt Baker, przy czym przejmujemy kontrolę tylko nad tą drugą postacią.

Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych.

Nasi bohaterowie zostali przydzieleni do jednostki rozpoznawczej i wysłani wprost na front. Dowodzimy maksymalnie trzema drużynami piechoty, a w zależności od przydzielonego nam zadania otrzymujemy wsparcie wyspecjalizowanych grup uderzeniowych, wyposażonych np. w karabiny maszynowe czy wyrzutnie niekierowanych rakiet przeciwpancernych (popularne M9 Bazooka). Oczywiście, tak rozszerzony wachlarz opcji taktycznych fundamentalnie zmienia sposób prowadzenia walki. Możemy na przykład nakazać grupie „moździerzowców” zasypanie nazistów pociskami odłamkowymi, albo wykorzystać sekcję karabinów maszynowych do prowadzenia ciągłego ostrzału pozycji adwersarza, znacząco ograniczając pole manewru wrogiej piechocie. Tak potężna broń posiada wielkie możliwości modyfikowania i zubażania elementów okolicznego krajobrazu – wszelkie żywopłoty, murki i palisady mogą zostać odstrzelone, rozerwane i unicestwione kilkoma celnymi strzałami z ww. uzbrojenia.

Naturalną konsekwencją zwiększenia liczby naszych podkomendnych było znaczące rozszerzenie obszarów, na których przychodzi nam ścierać się z nazistowską opozycją. Programiści mieli ułatwione zadanie, gdyż tereny operacji Market Garden były w 1944 roku intensywnie obserwowane i fotografowane przez lotnictwo zwiadowcze i szpiegowskie, wiele z tych materiałów zachowało się do dzisiaj. Na podstawie tychże fotografii z niemal stuprocentową dokładnością udało się odwzorować teren walk oraz przygotować zwiększone pola bitew aniżeli miało to miejsce w obu poprzednich częściach Brothers in Arms. Kardynalnie potęguje to swobodę działania, zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i taktycznym. Dżentelmeni z Gearbox popracowali również nad optymalizacją kodu, skracając długość wczytywania się kolejnych mapek.

Kolejnym podrasowanym elementem najnowszej odsłony Brothers in Arms jest sztuczna inteligencja żołnierzy, tak sojuszników, jak i przeciwników. Wprowadzono kompletnie nowy, czterostopniowy system czujności żołdaków, aktywnie zmieniający się w zależności od nadanych rozkazów oraz aktualnej sytuacji na polu bitwy. Na najniższym stopniu czuwania ('relaxed state') podkomendni Bakera są raczej spokojni, trzymają broń na ramieniu i umilają sobie czas na konwersacjach, także z głównym bohaterem. Dla kontrastu, będący w podobnym stanie żołnierze niemieccy skupiają się raczej na czyszczeniu broni, doglądaniu ekwipunku czy jedzeniu. Następny poziom czujności (patrolowy) utrzymuje dzielnych wojaków w zadowalającej gotowości bojowej – żołnierze aktywnie lustrują otoczenie w poszukiwaniu wrogów, gotowi sprawnie otworzyć ogień w razie jakiegokolwiek zagrożenia. Kolejny stopień AI to 'ukrywanie się' (stealth) – pozostawieni w takim stanie piechociarze starają się pozostać zakamuflowani i zminimalizować ryzyko bycia wykrytym przez wroga. Ukrywający się sprzymierzeńcy zaczną strzelać tylko w trzech przypadkach: gdy zostaną ostrzelani, gdy dostaną rozkaz do ataku lub gdy sam gracz otworzy ogień. Ostatni, czwarty poziom czujności ('combat state') utrzymuje żołnierza w pełnej koncentracji i gotowości bojowej. Całość daje nam znacznie większą kontrolę nad podwładnymi, czyniąc całość znacznie bardziej intuicyjną.

Dużo czasu i energii poświęcono również przygotowaniom przerywników fabularnych. Tutaj także witamy nowy system, nazwany przez twórców Brotherhood Moments, w skrócie Bromos. Ma on za zadanie wyeksponować najciekawsze lub kluczowe dla fabuły momenty gry (przeżycia bohaterów, sposób na wyjście z dramatycznej sytuacji czy elementy humorystyczne), korzystając z różnego rodzaju technik (np. spowolnienia, zbliżenia itp.), które śmiało można nazwać “filmowymi”. Wszystko to ma na celu jeszcze lepsze i bardziej realistyczne ukazanie wojny, dobitne oddanie najsilniejszych przeżyć, jakie towarzyszą żołnierzom na polu bitwy, kiedy to niemal bez przerwy oscylują na cienkiej linii życia i śmierci.



Brothers In Arms: Road To Hill 30:

Rekomendowane: Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows 2000/XP

Brothers In Arms: Earned In Blood:

Rekomendowane: Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 4 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows 2000/XP

Brothers In Arms: Hell's Highway:

Rekomendowane: Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1



Brothers In Arms: Road To Hill 30:

1.Wypal Lub Zamontuj
2.Zainstaluj - (Użyj Klucza Serial)
3.Zainstaluj Spolszczenie
4.Skopiuj Crack
5.Graj!


Brothers In Arms: Earned In Blood:

1.Wypal Lub Zamontuj
2.Zainstaluj
3.Zainstaluj Patch V1.01 ENG
4.Zainstaluj Patch Polonizujący V1.01
5.Zainstaluj Patch V1.02 PL
6.Skopiuj Crack
7.Graj!


Brothers In Arms: Hell's Highway:

1.Wypal Lub Zamontuj
2.Zainstaluj
3.Skopiuj Crack
4.Graj!


Ogólna Notka:

Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Proszę Upewnij Się, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbędne Bibloteki w Swoim Systemie:

1. Visual C++ - https://zapodaj.net/76722d2ef8519.png.html
2. DirectX - https://zapodaj.net/de193fe822d7f.png.html
3. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej


Na Czas Instalacji Wyłącz Antywirus Lub Dodaj Do Wyjątku W Swoim Programie Antywirusowym!

Trailer
Lista plikówShow/Hide [Pokaż/Ukryj]
Trackery
Tracker URLSeedówPeerówPobrań
http://tracker.electro-torrent.pl/announce021
udp://9.rarbg.com:2710/announce000
udp://9.rarbg.me:2780/announce000
udp://tracker.leechers-paradise.org:6969/announce020
http://ipv4.tracker.harry.lu:80/announce000
http://tracker1.wasabii.com.tw:6969/announce1145
http://tracker.vanitycore.co:6969/announce001
http://tracker.opentrackr.org:1337/announce022
http://p4p.arenabg.com:1337/announce
http://tracker.filetracker.pl:8089/announce1178
http://tracker.torrentyorg.pl/announce002
http://agusiq-torrents.pl:6969/announce2082
Podobne Pozycje

Komentarze
Dodaj komentarz

<< Poprzednia      Następna >>
1 - 1
hery2019-12-01 16:56:17 GMT (1 tyg. temu)

Ranga: User
Komentarzy:
po co kur.......... wklejacie jakies beznadzieje do ktorych nie ma dostepu nie mozna zamontowac

1 - 1
<< Poprzednia      Następna >>